Sist oppdatert:
09. des 2025

Retur og reklamasjon

Har du kjøpt varer som ikke passer, eller fått et produkt med feil eller mangler? Her finner du våre regler for retur, bytte og reklamasjon.

Bytte og retur

Hvis du ønsker å returnere en vare du har kjøpt hos oss, må den godkjennes på forhånd. Du kan enkelt sende inn forespørsel gjennom vårt digitale returskjema. Hvis du får returen godkjent, vil du få mer informasjon om hvordan du sender varen(e) tilbake til oss.

Vilkår:

  • Du kan kun returnere produkter i original stand og forpakning, med ubrutt forsegling.
  • Du kan ikke returnere produkter med logotrykk.
  • Vi godtar ikke retur av varer som krever behandling før de kan selges til andre. Slike returer blir sendt tilbake til deg, på din regning og risiko.

Returkostnader

Når du returnerer en vare, må du selv betale frakten. I tillegg vil retur belastes med 25 % av varens fakturerte verdi. Hvis retur skyldes feil fra vår side, krediteres disse fullt ut, og frakt betales av oss.

Reklamasjon

Dersom du ønsker å reklamere på en vare, må dette gjøres gjennom vårt digitale reklamasjonsskjema. Her kan du fylle ut all informasjon vi trenger for å behandle saken, samt laste opp bilder som dokumenterer skaden eller feilen.

Følg status i kundeportalen

Du kan bruke AAPWs kundeportal til å holde oversikt over reklamasjoner og returer registrert på selskapet ditt. Der får du en samlet oversikt og kan sjekke status, svare oss og sende inn nye henvendelser.

Første gang du skal bruke portalen, må du lage deg en bruker. Da er det viktig at du bruker e-posten som er tilknyttet jobben din.

Du kan velge mellom å se reklamasjoner og returer "owned by me" og "owned by my organization". Hvis du ikke ser noe (og vet at dere har sendt inn retur elle reklamasjon), ta kontakt slik at vi kan sjekke at e-posten din er registrert riktig i våre systemer. Du kan sende e-post til post@aapw.no eller ringe oss på 70 21 65 00.

Merk: kundeportalen er ikke det samme som B2B-portalen der du kan legge ordrer.