Sist oppdatert:
02. jan 2025

Frakt og levering

En av fordelene med å være kunde hos oss er at du får varene dine så raskt som mulig. Når du bestiller, pakker vi ordrer fortløpende. Det er likevel noen ting som kan påvirke leveringstiden, og her har vi samlet tips til hva du kan gjøre for å få ordren din i løpet av noen dager. I tillegg får du en oversikt over fraktpriser og hvor vi sender.

Lageret vårt er åpent hverdager fra 08.00 – 16.00, og Bring henter pakker to ganger om dagen.

Tips 1: Sjekk kalenderen

Det er alltid lurt å sjekke kalenderen når du legger inn en bestilling, spesielt i perioder med mye fridager. Vi sender varer som normalt når lageret er åpent, men det kan for eksempel være redusert kapasitet hos Bring rundt helligdagene.

Tips 2: Husk å beregne tid til trykk av logo

Mange av våre kunder ønsker logo på produktene sine, og vi hjelper gjerne med det. Om det er en stor bestilling, kan det ta opptil tre virkedager ekstra før varene blir sendt fra oss. Du finner oversikt over priser for trykking i våre salgsbetingelser.

Fraktpriser og leveringssteder

Du får fri frakt på ordrer over 8000,- NOK når de sendes til steder på Fastlands-Norge. For bestillinger under 8000,- NOK koster frakten 250,- NOK, mens ekspresslevering har egne priser.

Bor du på Svalbard eller ønsker å få ordren levert til utlandet? Ta kontakt, så finner vi den beste løsningen for deg.

Sporing av pakker

Den dagen pakken din sendes fra oss, får du en e-post fra Posten og Bring AS. Den inneholder en sporingslenke du kan bruke for å spore pakken.

Spørsmål?

Hvis du har andre spørsmål rundt levering og frakt, ta kontakt med vår kundeservice. Normale åpningstider er hverdager fra 08.00 – 16.00.