I løpet av de par siste årene har markedsavdelingen økt fra én til åtte ressurser som jobber sammen for å nå våre ambisiøse mål for merkevarene Aalesund Oljeklede, Regatta, Strakofa og BLÆST, forteller COO i AAPW, Sondre Aakre. Nå styrker vi også salgsavdelingen og de viktige synergiene mellom salg og marked, og vi er veldig fornøyde med med at både Marius og Ingvild valgte oss videre i karrieren.
Å jobbe med sterke, sunnmørske merkevarer ble nemlig fristende for Ingvild Janne Tørlen som nå har flyttet tilbake til Ålesund etter over 20 år i Oslo, og tar med seg mye erfaring fra store merkevarer som Posten, Telia, Dagens Næringsliv og IBM. Hun ser frem til å utvikle arbeidet rundt kundereiser, lojalitet og markedsføring mot bedriftsmarkedet.
- I 2023 klaffet plutselig de faktorene som gjorde flytting tilbake til Ålesund aktuelt, og da Aalesund Protective Wear AS etter noen samtaler tilbydde en stilling skreddersydd for min kompetanse og erfaring var det lett å takke ja. Det mest avgjørende var kjemien med folka, viljen til å satse kombinert med produkter som kan gjøre en forskjell i folk sin arbeidshverdag. I tillegg er det nydelig å tilbringe arbeidsdagene sine i Ankerbygget i Nørvevika, rett ved sjøkanten!